Hej, ni har kommit till Ophelias nya blogg, Välkomna!

Hej! Jag heter Ophelia och ska nu börja blogga, jag och mina två vänner som också har bloggar tycker det verkar super!
Vi träffades idag och bestämde oss för att starta varsin blogg och detta är då min :)

Jag är en helt vanlig tjej från Göteborg som går i gymnasiet och ÄLSKAR killar! Men min pojkvän gjorde just slut! FUCK YOU Robin! Jag trodde liksom vi hade allt, men så en dag så säger han bara att jag är i vägen!!! Hallå liksom?! vadå? Jag tror till och med han använde ordet Pussyblocker!!! Fan vad taskigt egentligen! eller vad säger ni? Säger man så?

Han bad mig att komma hem till honom och jag gjorde mig i ordning och allt! Åkte buss i 1 timma bara för att komma dit och höra hans dåliga ursäkter för att vi skulle göra slut...Han sa att han hittat en annan tjej också...Katrin! Hon är säkert skitful! Hoppas det! Jag ska i alla fall ringa honom ikväll och vara otrevlig så han inte tror att jag bölar över honom för det gör jag INTE!

Jag ska i alla fall hämnas! Några förslag på hur??


Kommentarer
Postat av: Ellie

Cheer up, han är bara en STOR nörd anyway!



//E

2009-04-28 @ 21:23:53
URL: http://thellie.blogg.se/
Postat av: Nicki

Men FU Robin :S Egentligen.. vad hade han som var så bra? N-o-t-h-i-n-g

2009-04-29 @ 12:55:22
URL: http://thenicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0